FANDOM

Harmonie Danaus
HarmonieDanaus1
Samotnik
Imię: Harmonie
Nazwisko: Danaus
Wiek: 15 lat
Płeć: Kobieta
Zwierze: Kot Syberyjski (neva masquerade)
Instrument: Skrzypce, kontrabas
Chłopak: Nie ma.
Harmonie Danaus - 15-letnia dziewczyna uczęszczająca do klasy 3 gimnazjum. Urodziła się piątego maja. Potrafi grać na skrzypcach i kontrabasie. Ma ona charakterystyczny tatuaż na policzku. Jest to pomarańczowy "diamencik". Dziewczyna kochająca koty, psy, konie oraz motyle, a tak dokładnie to te z gatunku Danaus Plexippus. Lubi je nie tylko dlatego, bo są piękne, ale i też dlatego, bo ma ona "danaus" na nazwisko. Jej dwa ulubione kolory to pomarańczowy i niebieski.

Znana też jako Harmonia, Hara, Dana albo Klata. (To przezwisko ma bo lubi skakać do wody "na klatę".)

WyglądEdytuj

DziewczynaEdytuj

Jako dziewczyna Harmonie jest przeciętnego jak na swój wiek wzrostu, a tak dokładnie to 165 centymetrów. Jej twarz jest całkiem ładna, cera także. Ma duże, brązowe oczy, mały nos i uszy średniej wielkości. Jej zęby są trochę żółte, ale to jest przez to, że gdy była mała musiała brać antybiotyki. Jest ona szatynką. Jej włosy są krótkie i zadbane, myje je co dwa dni. Mimo, że ma zadbane włosy, to są
HarmonieDanaus2

Jako kot syberyjski.

one potargane. Za młodu miała ona długie włosy, gdy miałą 12 lat ścięła je. Jest szczupła. Na policzku ma charakterystyczny tatuaż koloru pomarańczowego, jest on kształtu rombu. Zwykle nosi czarne spodnie i ciemno szarą koszulę z motylem Danausem Plexippusem na niej.

KotEdytuj

Jako kot Hara ma krótką sierść na ciele, tylko jej ogon ma długą sierść. Jej sierść jest koloru bardzo jasnego szarego, tylko na ogonie ma brązową i na końcówce ogona koloru ciemnego szarego. Jej włosy są barwy jasno szarej, a końcówki są brązowe. Uszy są ciemno szare. Ma niebieskie oczy.

CharakterEdytuj

Harmonie jest zamknięta w sobie i nieśmiała. Może się wydawać, że jest ona spokojna, opanowana i pełna harmonii, ale tak nie jest. Tak na prawdę jest chaotyczna i nie znosi patrzeć na szczęście innych. Jest też pełna nienawiści do ludzi i trudno się z nią zaprzyjaźnić. Lubi patrzeć na cierpienie innych, a sama się boi bólu. Lubi po tajemnemu skłócać ze sobą różnych ludzi, a potem jest zbyt wielkim tchórzem aby się przyznać, że to ona. Jednak jeżeli samemu się zacznie z nią rozmawiać, to można zobaczyć, że jest ona całkiem miła, i jednak da się z nią zaprzyjaźnić, i jednak czasami dba o szczęście innych.

Co lubi i co nie lubiEdytuj

LubiEdytuj

  • Jeść ryby i mięso (poza wątróbką);
  • Miłych ludzi;
  • Koty;
  • Motyle;
  • Konie;
  • Kolor pomarańczowy;
  • Kolor niebieski.

Nie lubiEdytuj

  • Jeść jajek na twardo;
  • Wrednych ludzi;
  • Pająków;
  • Komarów;
  • Much;
  • I prawie wszystkich robali i owadów;
  • Patrzeć na szczęśliwe rodziny;
  • Słowa "pasja";
  • Brukselki;
  • Wątróbki.

Historia zostania kotemEdytuj

W kota po raz pierwszy zmieniła się gdy miała dziesięć lat. A stało się to gdy była na spacerze na "tej ciemnej stronie" miasta w którym mieszka. Zobaczyła kota, który miauknął coś do niej. O dziwo, ona doskonale zrozumiała o co mu chodziło, bo coś w głowie jej powiedziało, o co mu chodziło. (słyszała miauknięcie, nie słowa, a mimo to go zrozumiała) Mówił, że jest głodny, i nic nie jadł cały dzień. Harmonie chciała mu odpowiedzieć miauknięciem, i o dziwo wyszło jej idealnie, jak prawdziwemu kotu. Kot podszedł do niej. Dziewczyna postanowiła go zabrać do domu. W domu dała mu mięso. Kot podziękował miauknięciem, i Dana znowu go idealnie zrozumiała. Powiedział, że jeszcze dostanie nagrodę za to. Następnego dnia, gdy Harmonie była nagle odkryła, że ma uszy. I to nie był koniec - miała łapy kota i ogon. Całe szczęście udało jej się zmienić spowrotem, a stało się to, gdy pomyślała o sobie jako człowieku. Gdy pomyślała o sobie jako kotu znowu się zmieniła w kota. I tak stała się kotem i nauczyła się panować nad zmienianiem się w kota. Jednak o tym, że potrafi się zmieniać w kota wiedzą tylko jej najlepsi przyjaciele.[1]

MuzykaEdytuj

Dziewczna gra na kontrabasie oraz skrzypcach. Gra na obu instrumentach idzie jej równie dobrze. Bardzo lubi to robić, ale oczywiście mimo, że urodziła się z talentem do tego, to jej aktualne umiejętności do grania otrzymała głównie dzięki ciężkiej pracy i treningach. Lepiej jej idzie gra na skrzypcach niż kontrabasie, i bardziej lubi ten instrument. Gra ona sama, nie należy do żadnego zespołu. Robi to głównie dla siebie, dla zabawy. Gra również dla siebie, swojej rodziny albo przyjaciół. [2]

  • Adam Ben Ezra - AWESOME UPRIGHT BASS SOLO

    Adam Ben Ezra - AWESOME UPRIGHT BASS SOLO

  • Disney's Frozen "Let It Go" Jun Sung Ahn Violin Cover

    Disney's Frozen "Let It Go" Jun Sung Ahn Violin Cover

    (tutaj początek jest średni, ale potem jest całkiem ładne)

CytatyEdytuj

"Gdybyś za zły charakter płacił wyglądem to wyglądałbyś jak potwór."

~ Do rówieśnika z klasy.

'"'Pasja... najbardziej denerwujące słowo, jakie słyszałam..."

~ Bardzo dużo rzeczy ją denerwuje jak widać.

"Szczęśliwa rodzina... niech się udławią tym szczęściem..."

~ Kolejna rzecz, która denerwuje Harę.

PrzypisyEdytuj

  1. A ma najlepszych przyjaciół tylko dwoje... z resztą to są za razem jej jedyni przyjaciele.
  2. UWAGA: Wszystkie muzyki poniżej są z YouTube, i nie są stworzone przez autorkę artykułu. Dałam je po prostu aby dać przykład tego, jak gra Harmonie.