FANDOM

Krystian-Czarny wilk,chłopak. Ma 16 lat.

Czasami mówią na niego Krysia...

WyglądEdytuj

Krystian
Krystian
Wilk
Imię: Krystian
Nazwisko: Dark
Wiek: 16
Płeć: Chłopak
Instruent: Gitara elektryczna
Rodzeństwo: Krystii-5 lat.

Danny-16 lat.

Dziewczyna: Marta
Zwierzak: Czarny wilk

Włosy mają kruczoczarny kolor i są potargane. Grzywka zakrywa połowę twarzy gdzie ma czerwone oko (drugie jest czarne),ponieważ on tak lubi, chce i będzie tak nosił. Czasami odkrywa gdy rozmawia na poważnie...Zawsze nosi na sobie czarną bluzę z kapturem, czarne spodnie i buty. Gdy ma dobry dzień, ale żadko to się zdarza ściąga bluzę i ma tylko czarną koszulkę z krótkim rękawem.

OsobowośćEdytuj

Jest ponury,mroczny,cichy, ale ma poczucie humoru gdy ktoś do niego zagada. Bardzo żadko zmienia się w swojego zwierzaka, jedynie wtedy kiedy okoloczności są zmuszające do tego. Nie obchodzi go cały świat i żyje sobą. Bardzo troszczy się o swoją młodszą siostrę Krystii. Szybko się uczy i ma dobrą pamięć. Nigdy nie wtrąca się w nie swoje sprawy. Często jednak kłóci się z własnym bratem o równym wieku:  Danny'm O co? Nikt tego nie wie...Mają swoje własne sprawy. Lubi jeść suche bułki popijając colą. Jeśli ktoś mu się podoba lub się naprawdę zakochał,  nie można to po nim poznać. Kątem oka pod cieniem kaptura obserwuje tę dziewczynę. Kiedyś brał takie tabletki na pobudzenie (nie narkotyki ;-;) o bardzo dużej dawce i wariował po tym. Krzyczał, śmiał się i wydurniał..

Muzyka...Edytuj

On ogólnie gra na gitarze elektrycznej jedynie w domu,bo nigdy nie miał okazji gdzieś grać. Jego gitara jest czarno-czerwona....

HistoriaEdytuj

Ogólnie jego dzieciństwio to była totalna katastrofa....Wszystkiego można dowiedzieć się w opowiadaniu ,,Poznana Miłość".

JAK STAŁ SIĘ WILKOŁAKIEM? To była normalna wycieczka. Wszyscy jechali na jakiś obuz gdzie był las. Krystiana bardzo on zainteresował i gdy nikt nie widział wymknął się i wszedł tam. Było bardzo ciemno, ale jego to nie obchodziło. Lubił takie straszne rzeczy. Po jakimś czasie usłyszał wycie wilka. Uśmiechnął się i postanowił, że spróbuje go znaleźć. Nagle z nienacka wyskoczył na niego czarny wilk i zaczął go drapać. Przerażony i cały we krwi jakoś się wymknął i uciekł z lasu. Tam znaleźli go chłopacy i dotarł do szpitala. Przeżył...i odkrył, że jest WILKIEM, A DOKŁADNIE WILKOŁAKIEM.

CytatyEdytuj

,,Cześć..."

,,Hah. To zaczyna być dziwne...."

,,Nie...nigdy...NIE! "